Thursday 12 January 2012

LIGA SUPER 2012 l KEDAH F.A VS LIONS XII FC

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera kami ucapkan kepada anda semua. Baiklah, entri kali ini adalah mengenai jadual liga super 2012 [perlawanan kedua] yang akan berlangsung pada 14.01.2012 kecuali perlawanan di antara Kelantan menentang Selangor PKNS yang dijadualkan berlangsung pada 13.01.2012.

Pasukan Kedah akan menerima kunjungan pasukan Lions XII di Stadium Darul Aman, Alor Setar pada hari sabtu ini jam 8.45 malam. Diharapkan pasukan Hijau Kuning mampu mencipta kemenangan bagi perlawanan kedua ini. Bagi kami, pasukan Lions XII bukanlah pasukan yang boleh dipandang mudah. Mereka dibarisi pemain-pemain senior pasukan kebangsaan Singapura. Walaupun mereka 'melanggar syarat' yang telah ditetapkan FAM, namun atas 'kelembutan' FAM dalam perkara ini, maka pasukan Lions XII boleh membariskan pemain-pemain senior dalam pasukan tersebut. Tidak mengapa, kita tinggalkan kisah FAM. 


Yang ingin kita perkatakan sekarang ialah marilah kita sama-sama menyokong pasukan Kedah bagi perlawanan ini. Diharap para pemain pasukan Kedah mampu menunjukkan aksi yang mantap di hadapan penyokong setia hijau kuning. Ayuh! Marilah bersama-sama kami dalam menyokong pasukan Kedah. Lawan tetap lawan! Pulun Kedah Pulun!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...